• morskie rozterki

    Mi jedynie chodzi o te tik-tokowe miny dudy, które są po prostu śmieszne biorąc pod uwagę to jak miernym jest prezydentem. To, że się tam znalazł mnie nie dziwi z racji pełnionej funkcji. Mogliby wrzucić komora i byłoby trochę lepiej. Niewiele lepiej, ale lepiej, a na pewno estetyczniej.

    morskie rozterki

    Także luz. Ja ich nie wybierałem, a tym bardziej nie mianowałem Błaszczaka na ministra MON;) Po obaleniu rządu Olszewskiego w Polsce nie ma na kogo głosować. Wszyscy są związani z Wałęsą i doprowadzili do tej tragedii. To tak, żeby było jasne.To chyba najbardziej groteskowa inwestycja w całej historii polskiego wojska. W 2001 r. rząd Leszka Millera rozpoczął budowę okrętu wojennego „Ślązak”, czyli wielozadaniowej korwety typu Gawron. Budowa szła powoli, ale okręt miał być chlubą polskiej marynarki. W 2012 r. doszło jednak do niespodziewanego zwrotu akcji: rząd Platformy zadecydował o porzuceniu projektu, który pochłonął już kilkaset milionów złotych, i o zupełnie bezsensownym dokończeniu budowy „Ślązaka” jako… zwykłego patrolowca. W 2015 r. sytuacja wygląda więc tak: zamiast korwety za 400 mln zł mamy (wciąż jeszcze nieukończony) patrolowiec za 1,1 mld zł! Czyli – jak mówią niektórzy –po co nam okręty helikoptery czy inne żelastwo jak mafia samolotami ucieknie za granicę jak antek ze smoleńska i będzie się nazywała dumnie rząd na uchodżtwie

    „najdroższą motorówkę świata”.


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :