• Wprowadzenie NDR po stronie Polskiej spowodowało zmianę strategi użycia jednostek nawodnych Floty Bałtyckiej.3 duże jednostki zapewnia obronę przeciw lotnicza i przeciew okrętową całego wybrzeża, szczególniehisteryk ma nowego fryzjera pewnie jakis rekrut zo stał ordynansem to juz żenada takie coć na takim stanowisku to samo ten co na tych skuterach pływa to też nalezy do najnowszej pozycji marynarki wojennej Trójmiasta.A30,zmodernizowane zestawy ( ),Rosomaki i Borsuki, działające sieciicentrycznie ,F35 wskazujące cele,to odp.na kutry desantowe z Bałtiska czy z Okręgu Kalinig.den osobnik mówi, że okręty podwodne są dobre...to już teza udowodniona i autor, że Polska potrzebuje tych jednostek. Jakiś inny głos w dyskusji o bezcelowości tego sprzętu...brak  wuko Warszawa . Dobór pozostałych ekspertów, którzy bez wyraźnej odpowiedzi ze strony rządu nie rozumieją Polsce fregaty, a o kooperacji w zespołach NATO nie słyszeli.Przecież to wszyscy poprzednicy wykończyli stocznie. A to co teraz poszło na żyletki to złom już był jak go za darmo dostawaliśmy od innych po wycofaniu ze służby. Czyli dostaliśmy złom ze 30 lat temu więc do czego to się teraz by nadawało ?To zdrajca Polski JPII ze swoją bandą solidaruchów i wielkim bratem samem zrobili z Polaków - bezrobotnych, bezdomnych, głodnych i niewolników watykańskich dzięki konkordatowi a mimo to naiwniacy uważają go za niby świętego którego na pstryknięcie palców zrobił samozwańczy papież Franek a papież Josef Ratzinger był przeciwny temu i do dnia dzisiejszego nie przekazał Frankowi PIERŚCIENIA RYBAKA .. Czyli papieżem jest tylko Josef Ratzinger gdyby tych wszystkich pyszałków pisowych: rezydenta, admirałów, generałów i innych  http://udraznianie.waw.pl  degeneratów obecnej władzy spróbować umieścić na pokładzie jednego wojennego polskiego okrętu to co? Odpowiadam: po prostu nie mamy takiego wielkiego okrętu. A zatem co mamy? Odpowiadam: wielkie finansowe przekręty w Grupie Zbrojeniowej...Może dla bezpieczeństwa lepiej będzie oddać całe wybrzeże bałtyckie, żeby przypadkiem nie zaatakowano nas od morza. Chyba że jest plan awaryjny podczas inwazji od morza wyposażymy wszystkie kutry rybackie w lekkie uzbrojenie a zamiast sieci będą rozrzucać po Bałtyku miny głębinowe. Taka Polska walka partyzancka tym razem na morzu ;-). Smutne ale prawdziwe.

     


    votre commentaire
  • Słaby artykuł, stronniczy. Jeden osobnik mówi, że okręty podwodne są dobre...to już teza udowodniona i autor, że Polska potrzebuje tych jednostek. Jakiś inny głos w dyskusji o bezcelowości tego sprzętu...brak. Dobór pozostałych ekspertów, którzy bez wyraźnej odpowiedzi ze strony rządu nie rozumieją Polsce fregaty, a o kooperacji w zespołach NATO nie słyszeli.Szefem MON jest bezmyslny nalesnik i apararczyk. Ten caly chaos jest tego pochodna.

    czy warto to kupić

    Obecnie polska armia jest baedziej zacofana bo o ok 40 do 50 lat niz w 1939 roku kiedy zacofanie bylo na poziomie ok 25 lat.A o Abramsach i F35 rezim.moze zapomniec chociaz........jasne maja jeszcze photoshopa nie tylko od helmow.autor skupia sie na bardzo plytkim omowieniu sytacji sprzetowej,.Unika jak ognia omowienia spraw kadrowych.Tych kilkunastu wysokich dowodcow MW w stopniach admiralskich sic ! ( odpowiednik generala) nie jest odpowiednio przygotowanych do dowodzenia tak duza flota .Od 1990 roku solidaruchy wyprzedały wszystko, co zostało trudem i znojem Polaków zbudowane po 1945 roku.

    Rozpirzyli nie tylko marynarkę, ale lotnictwo, jednostki pancerne, wojska lądowe i tak by można jeszcze wymieniać pół dnia. Liczebność armii groteskowa, stan przemysłu zbrojeniowego znikomy, zakłady wyprzedane, już nawet prochu strzelniczego nie produkujemy w Polsce.To chyba najbardziej groteskowa inwestycja w całej historii polskiego wojska. W 2001 r. rząd Leszka Millera rozpoczął budowę okrętu wojennego „Ślązak”, czyli wielozadaniowej korwety typu Gawron. Budowa szła powoli, ale okręt miał być chlubą polskiej marynarki. W 2012 r. doszło jednak do niespodziewanego zwrotu akcji: rząd Platformy zadecydował o porzuceniu projektu, który pochłonął już kilkaset milionów złotych, i o zupełnie bezsensownym dokończeniu budowy „Ślązaka” jako… zwykłego patrolowca. W 2015 r. sytuacja wygląda więc tak: zamiast korwety za 400 mln zł mamy (wciąż jeszcze nieukończony) patrolowiec za 1,1 mld zł! Czyli – jak mówią niektórzy –

    „najdroższą motorówkę świata”.

    To wszystko jest dziełem nie tylko pisiorów, ale przede wszystkim solidaruchów wszystkich barw i odcieni. To oni rozwalili Państwo Polskie.

    Kommandorzy,oficerowie i marynarze w wiekszosci przygotowywani do zadan bojowych tylko w teorii.Worki pieniedzy wyrzucane w bloto !.Polska powinna sie skupic na ruchomych wyrzutniach rakietowych na ladzie i to wszystko na ten temat.


    votre commentaire
  • Ze generalowie czy admiralowie chca nowe zabawki to rzecz oczywista ale to politycy na podstawie raportow expertow oceniaja nie chciejstwo wojskowych (bo gdyby tak bylo to na Baltyku pojawilby sie lotniskowiec PL) tylko rzeczywiste zapotrzebowanie na potrzebny sprzet lub taki sprzet ktory moze wzmocnic potencjal PL. Ci obeznani w temacie zdaja sobie sprawe ze marynarka PL na Batyku jako wazna sila militarna to fikcja. Cwiczenia z ostatnich rzadow po i pis pokazuja marynarka w starciu z Rosja znika w przeciagu godzin/1 dnia. Lepiej inwestowac w cos co wytrzyma dluzej jak rakiety, samoloty czy czolgi.. jednak całkowicie pomija przyczynę tej sytuacji a jest nią oddanie praktycznie całkowicie w amerykańskie ręce zarządzania zakupami polskiego wojska. Proszę zauważyć, że Polska kupuje najważniejszą broń praktycznie wyłącznie od USA (po specjalnych cenach aby było z czego korumpować polskich polityków , o czym pisał na swoim blogu ze dwa lata temu leciwy już ale wciąż dobrze poinformowany Paul C. Roberts, były sekretarz R. Reagana). Amerykanie wmuszają nam wyłącznie taką broń,  https://sprzedajemy.pl/udraznianie-rur-zabki-2-85b084-nr64625442  którą za jakiś czas mamy zaatakować Rosję na polecenie i dla dobra interesów Waszyngtonu. To, że nie mamy już praktycznie floty bojowej oznacza, że Amerykanie nie przewidują abyśmy mieli atakować Rosję od strony morza.w sumie opisuje jeden z wielu pomnikow czynu postkomunistow i przefarbowanych na zielono i pomaranczowo czerwonych rzadzacych naszym krajem przez ostatnie 30 lat,tu opisano jak duzo uczynili dla wojska wywalajac do morza miliardy zl bez wyobrazni ze marynarze musza bezpiecznie plywac,ale to szanowni rzadziciele mieli w nosie,w jeszcze wiekszym nosie mieli  udrażnianie ząbki  firmy zbrojeniowe mogace realizowac zamowienia ktorych juz nie ma ,teraz kiedy podejmuje sie wreszcie decyzje nastapilo wielkie plucie i szkalowanie nie biorac pod uwage tego czego nie robiono i pisze sie oj co to bedzie,to sie nie uda,tamto sie nie uda to zle a tamto niedobrze,


    votre commentaire
  • Mi jedynie chodzi o te tik-tokowe miny dudy, które są po prostu śmieszne biorąc pod uwagę to jak miernym jest prezydentem. To, że się tam znalazł mnie nie dziwi z racji pełnionej funkcji. Mogliby wrzucić komora i byłoby trochę lepiej. Niewiele lepiej, ale lepiej, a na pewno estetyczniej.

    morskie rozterki

    Także luz. Ja ich nie wybierałem, a tym bardziej nie mianowałem Błaszczaka na ministra MON;) Po obaleniu rządu Olszewskiego w Polsce nie ma na kogo głosować. Wszyscy są związani z Wałęsą i doprowadzili do tej tragedii. To tak, żeby było jasne.To chyba najbardziej groteskowa inwestycja w całej historii polskiego wojska. W 2001 r. rząd Leszka Millera rozpoczął budowę okrętu wojennego „Ślązak”, czyli wielozadaniowej korwety typu Gawron. Budowa szła powoli, ale okręt miał być chlubą polskiej marynarki. W 2012 r. doszło jednak do niespodziewanego zwrotu akcji: rząd Platformy zadecydował o porzuceniu projektu, który pochłonął już kilkaset milionów złotych, i o zupełnie bezsensownym dokończeniu budowy „Ślązaka” jako… zwykłego patrolowca. W 2015 r. sytuacja wygląda więc tak: zamiast korwety za 400 mln zł mamy (wciąż jeszcze nieukończony) patrolowiec za 1,1 mld zł! Czyli – jak mówią niektórzy –po co nam okręty helikoptery czy inne żelastwo jak mafia samolotami ucieknie za granicę jak antek ze smoleńska i będzie się nazywała dumnie rząd na uchodżtwie

    „najdroższą motorówkę świata”.


    votre commentaire
  • niech mieskańcy Bogatyni sami sobie podziękują. wybory prezydenckie : Duda 51,03 Trzaskowski 48,97 Wybory parlamentarne też PiS na pierwszym miejscu - niestety dokładnych % nie zanm . Głosowali na zjednoczoną prawicę to teraz maj co chcieli. Po pierwsze to kłamstwo że to wina decyzji TSUE. To nasze głąby od 10 lat nie potrafią się z Czechami dogadać , a przez ostatnie 3 ogóle prawie z nimi nie gadali. Więc ci poszli do TSUE i mieli racje , zresztą nasi tak samo by zrobili jak by Czesi na nich od kilku lat lali. Zamiast zajmować się poprawą kontaktów z sąsiadami to głąby się kłopocą z każdym, a na w kraju po cichu dyktaturę wprowadzają więc ludzie obudzić się w końcu bo skończycie w głębokiej komunie połączonej z państwem Wtykańskim i wtedy dopiero będziecie piszczy jak trzydzieścine przyjdzie wam płacic i utrzymywać hochsztaplerów Rydzyków , Kaczorów itd. Taką wam knypel szykuje wspaniałą przyszłość. To gra polityczna , tak jak wiele lat temu Rosja kazała zamknąć wydobycie ropy w Karlinie bo to ich żyła ,tak teraz Czesi w porozumieniu z Niemcami powielają tą samą narrację . Za chwilę rusza gazociąg niemiecki ,Niemcy odpalą Czechom profity aby zablokować Polskę i biznes się kula.Trzezwo analizujac to UE ma o wiele wiecej do stracenia rezygnujac z Polski niz Polska rezygnujac z Unii. Bez Polski UE sie rozpadnie. Niemcy straca rynki zbytu na juz niezbyt konkurencyjne niemieckie towary. Wielu maluczkich ludzi z nieliczacych sie krajow (Belgia, Luxemburg, Holandia) nie bedzie moglobrylowac na forach miedzynarodowych. A Rosja tylko na to czeka. Wyrok TSUE to takia proba jak daleko mozna sie posunac w gnebieniu Polski. Nie dajcie sie!Cudze chwalicie swojego nie znacie. Polska technologia nie jest zacofana w porownaniu z Niemiecka, Francuska czy Wloska. Ostatnie 20 lat przestalem zamawiac produkty Siemensa i kilku innych mniejszych producentow z Niemiec bo byly daleko w tyle za amerykanskimi. ( dziedzina radioterapia).jakby bie patrzec unia nieźle sobie radzila bez polski wiec nie widze powodu dlaczego mialaby sobie nie poradzic w momencie polexitu. a tak namarginesie to najwiecej straca zwykli ludzie nie oanstwo, bo panstwo jesli nie dostanie pieniedzy z uni to wydoi maluczkich. A polacy i tak beda kupowac produkty i usługi w krajów UE bo mamy tak zacofana technologie wszystkiego ze dziwie sie ze wlasciwie używycie kola jest w polsce znane


    votre commentaire



    Suivre le flux RSS des articles
    Suivre le flux RSS des commentaires